Saturday, July 16, 2011

Couple seat..OMG


Tengok movie kat cinema bukanlah hobby aku..but sekali sekala oklah ...cz ada orang kadang2 tu maraton tgk wayang..mostly stiap citer nk tgk kot...hahaha..aku just nk release tension je.

So far aku ni seat biasa selalu lah duduk...tapi kali ni dpt couple seat.. itu jer yang available..
bape hg couple seat?? (mesti korang kata..alah murah jer kn)..uhuk-uhuk
yang tukang beli xkesah sbb memang cter dia nak sangat..
What i'm gonna tell here is..abeslah bajet bulanan aku ..wakakaka..gilew ila berkira..uppssss.. aku hanya berkira dengan diri sendiri je ye..ngan org lain x.. sbb cmtu lah untuk aku control my expenses...gaji x riban-riban.. nowaday sgt terasa wang mengalir cm ayor je.. walau apapun kejadian ini tidak selalu terjadi..xpe lah nk temankan membe kn..it's ok...sbb dia g beli tu lah..aku bru leh duk dan  merasa couple seat 1st time ni.

(dalam erti kata lain..hanya kita yang tahu bpe ada dalam poket kita..huhuhhu wat ayat sedih)
.....malam ni taw 16/07/2011- jumpe di sana..hehe...





Related Posts with Thumbnails