Saturday, July 16, 2011

Harry Potter happy ending..wink2x!!


 Inilah movie yang aku sanggup duk couple seat tu RM 15 kot. tapi xpe sbb aku puas ati.(click here) .ngehngehngeh ☺ 
kawan aku gelakkan aku dia kata klu xde duit tu ckp je la xde (feed back in person pas aku update entri nih..huhuhu..ok aku ngaku lah..hehe
 Yes it all ends..huhu.. for those yang follow dr awal (dari dia kecik) puas ati la kan..garapan citer yang awesome..pada yg x ikot..xpe carilah cd dia dri awal..dunlod pon ada kot...emm sape kaki buku boleh lah cri bukunye..itupon klu ada reprint lagi lah... bg diri ini rasanya tidaklah kot..lmbat sket nk hadam english novel ni.hehe..

Muka selebet pas kuar cinema ..sejuk cangat kot..huhu

Melihatkan pic kat atas ni..ada gaya x duk kt kwasan sejuk..(alaaaa jap lg tu salji turun tu..hehehe)
hahahaaha berangan la kau ...(ckp kt dri sndri)..

Ok..hari sabtu dh berlalu..ahad esok nk kena keja..ada intake baru..300 org..jgn kata nk kena briefing sudah..hope dorang skip n bwak budak2 tour je lah...xlarat ni..sure malam ni lmbt tdo..

have a nice day...

2 comments:

cik gha said...

ade keje kosong x??? heeee~

rose mohamed said...

jiha....keje kosong kat mana ..tempat keje kite ke???

Related Posts with Thumbnails