Thursday, January 6, 2011

Aku bersyukur padamu Ya Allah..


Betapa Allah telah mengaturkan yang terbaik untukku...
Aku bersyukur padamu Ya Allah....

berdasarkan wish list aku yang lepas
1) Continue study >>>>> yang ni aku x dapat..tapi Allah telah mengaturkan yang terbaik..adikku yang dapat smbung belajar..lepas SPM dulu 2004 dia terus keje and support aku time aku blaja..and now umur dh 23 baru dapat hidayah nak sambung dan yang paling unique dia sambung dalam
Diploma Terjemahan Bahasa Isyarat...
course yang orang normal ramai x amik tau untuk bantu golongan istimewa pekak dan bisu..Betapa mulia hatimu adikku..aku pernah tanya apa perasaan bila berckap ngan org bisu..
dia bgtaw...perasaan yang xleh nak digambarkan..teruja..gembira dpat tolong diorang..dan yang penting dapat sampaikan ilmu ( mula-mula dulu adikku just terjemahkan untuk ceramah agama yang dia hadiri kat masjid).
Minat mula bercmbah dan bila taw Twintech college ada offer so dia pon apply...Alhamdulillah..Kak Da yang membantu dari segi kewangan pasti emi akan balas jasamu..Tq kakak ku sayang..muah
Selamat perah otak ye...hahahah
Nanti lagi 3 tahun kita g Konvo Ayah su ye.. ♥ Good Luck to my little brother

2) Kereta >>>>>> walaupon impian aku sebenarnya klu leh nk pakai myvi..at least besar lah sket kan..
tapi hakikatnya...poket aku hanya mampu viva je...
so ujung tahun 2010..aku g tgk2.. skali ada promotion la..mula2 amik myvi...skali cm susah je..cik ita yang jadi agen aku pon lmbat bgtaw viva pon ada promo..tapi aku masih x terlambat nk cekau..
tapi di pertengahan jalan..problem tuk wat loan...dia xnk kasi full ..aku kena dwnpayment 2000
so..meminta bantuan kakak ku sayang dpt la 1000.. lagi 1000 aku kena sndri..hehe
ada ke..insyaallah.. nk xnk kena amik gak..sebab nk kene pndah umah lak..huhu

3) Korea >>>> Kalau nk ikut kena ready 2000++ n akan pergi dalam bulan 8 ni..
wow...i get offer lah...hehehehe...pakage dari mai and family..dorang mmg suka travel...
yep...aku nak..so nye kena usaha lebih untuk berjimat..
sarahangheyo..

4) yang lain-lain bakal menyusul....InsyaAllah...

2 comments:

Rubi Hambali said...

iela t amik award kat kedai blog aku neh??
rubiscreativecraft.blogspot.com

rose mohamed said...

camne nk amik...xreti

Related Posts with Thumbnails