Wednesday, May 11, 2011

Songjiang Hotel


sedang aku asyik duk wat catalong untuk buku-buku yang sangat amat bnyak ni..al-maklumlah keje library kn
aku pon tertarik nk belek-belek (selama ni nk catalog kena speed je kejar target)
so skang masa senggang-senggang  time lunch pewot pon lapa..emm tapi aku puasa.
Alahamdulillah ari ni aku puasa..dapat pahala puasa sunat ari khamis..Insyaallah

ok smbung cte..kali ni kena mengkatalog buku-buku tourism..
apa lagi ..feeling dia rasa macam g travel lah..
ari tu wat catalong cooking..berbagai menu aku tengok
berangan la aku duk masak..hehe

so..apa yang menarik perhatian aku tentang buku yang tengah aku proses ni ialah...
emm..klu sesape suke boleh try cari title dia the eco-travel handbook author by alastair fuad-luke (org france barangkali)
Keunikan Songjiang Hotel ni memang terpegun la klu dapat g..ni tgk buku pon dh jakun..huahuahua
emm..sekadar citer je xnampak kn..k moh kite china nk amik pic untuk korang tengok..
vrooooommm...(sbnarnye mengoogle jek)

Nahh..utk tatapan u oll...






CANTIK KAn..deSigN tu Yg PerGhhh..


No comments:

Related Posts with Thumbnails