Friday, July 1, 2011

hg 4.90, bayar 5..pulang lik 50sen..per cer???


i just went to pasar tani for this morning...
huhu ...but there is a matter which segankn aku...(maluu r rasa) merah muke aku..

I feel ashamed.
for item that the price rm4.90 ,abg penjual ask to make even (genapkan) rm5. 
I said "xboleh" ( in tone joke (dalam hati)  tapi dia dgr serius tone (expression luaran aku) 
then he take seriously said.."xpe"
dia pon g amik dwit balance...terkejutnye he return back 50 cents......

Gilew malu... (aku jwb xbleh td sbb nk balance seposen..but aku dpt 50sen)
kerana aku segan..then .i said sorry and want to return back 40 sen..
he said again.. "xpe2" (muka dia control je kembang kempis menahan perasaan)
xkan aku nk bertolak tarik duit syiling tu..
finally i said "thank you" and beransur tinggalkan gerai dia..
segan dow ...huhu

maunye aku tak tayang muka kat kedai 
dia dh...huhuhuhu

No comments:

Related Posts with Thumbnails