Saturday, June 17, 2017

Ramadhan23 (2017)


Saat aku rindu semua..
Kembali aku menjenguk blog ni
Banyak kenangan lalu..
Banyak pengajaran aku peroleh

Lantas aku memohon YaAllah..di mlm ke23 ini yg penuh keberkatan mu ya Allah
Permudahkanlah urusan jodoh ku..izinkan aku menjadi hambamu yang melenkapkan sunnah dan berzuriat...

Sungguh cabaran dunia sekarang amat susah.. smpai kepercayaan kepada pasangan terlalu sukar dilakukan..

Maka ya Allah..kau didiklah aku menjadi yang baik dan memberi kebaikan utk yg lain..

Ampunkan dosa kedua orang tuaku..ampunkan aku yang banyak berdosa..
Ku panjatkan syukur atas apa yg aku peroleh dr dlu hingga kini dan selamanya  

Terima kasih Ya Allah... memberi sedar untukku
Menyatak hikmah untukku
Yg mana aku akhirnya tahu..ini hanyalah sevuah perjalanan 
Pengakhirannya di sana.
Itu yg lebih aku bersedia.. ya Allah bantulah hamba mu ini melengkapkan diri untuk bertemu mu.. dalam redha mu. Aaamin. 😢

No comments:

Related Posts with Thumbnails