Tuesday, May 1, 2012

BoHoNG


aSSalamualaikum.....

Beberapa Purnama suDah saYa tidak Bersuara..
MeniTipkan Kata..menzaHirkan BicaRa tinTa daN Kata..
Hanya aPa yAnG teRbuKu di Hati..
InGiN sY Sampaikaikan Di Sini....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

BoHONgLah.... kalau aku tidak tercuIt dengan Apa yang berlaku...
Kata manis yang di Luahkannya pasti bisa meleburkan Hati yang keras...yg  tertutup selama ini
BoHonglah..andai jiwa aku begitu kental..tanpa getar...
cuba aku memberinya kepercayaan Dgn Harapan ini lah yg diTakdirkan untukku..
BohongLah...jika aku tidak sakit memikirkannya..
rindu yang bertandang..kuzahirkan bersama titisan air mata...
BohOnglah..jika tiada sekelumit pon rasa Sayang..

Iya..aku akui...aku berbohong..
Aku cuba membohongi diriku...supaya aku tetap berpaksikan apa yang aku cari..
apa yang aku mahu.. Hanyalah REdhamu Ya-Rabb...
Aku akui aku tidaklah tinggi ilmu agamanya..tetapi itu la yang aku cari...
mengenali dia ..sedikit-sedikit ku hulurkan sayang kerana Allah..
cuba membataskan segalanya..selagi aku belum sah miliknya..menjaga batas seadanya
Namun.. setiap teguranku tidak di endah...seperti di angin lalu...

Lalu aku bermohon padaMU ya-Rabb...Andai ini dugan Besar yang kau berikan padaku..
kau kuatkanlah Hatiku menghadapi keputusan ini... tetapkanlah iman dihatiku..
lalu aku lepas..aku lepaskan dia ....walaupon hati pedih..
kerana Aku mahu lelaki yang dapat membimbingku...
bersamanya aku mahu ke-Syurgamu Ya-Rabb...

Ya-Allah...andai jodohku masih jauh..maka kau dekatkanlah...
Temukan aku dengan yang Cintanya Pada-MU lebih Dari segalanya...Amin.





No comments:

Related Posts with Thumbnails